jobb hemma och borta :)

Nu har jag vart andra dagen på jobb, jag har ringt runt till massa företag i sverige-finland-danmark och Norge...jag e sååå kass på engelska men det gick bra ändå (tror jag).

igår kväll gjorde jag iordning allt så man skulle få lite extra sömn på morgonen.
 Först så satt jag alla Adrians kläder i en hög han skulle ha på sig och en påse han skulle ha med sig(extra kläder) namn märkt och färdigt för Simon att lämna han (simon har hand om Adrians till o från dagis jag har Elias)
så gjorde jag likadant med Elias klädhög då.
Sen la jag även fram en hög till mig med och fixa färdigt lunchlådan och packa väskan ALLT FÄRDIGT :D

Så på morgonen steg jag upp vid 5,30 gick och väckte Elias lite nu och då medans jag klädde på mig och fixa mig klar, laga macka och ett glas oboy till han.
Han kom upp sen vid 5,45 satt sig att käka med mig och sen klä på sig alla kläder vi var klara att gå till dagis 6,15 jag lämnade han och gick sen vid 7,35 sprang till bussen som går 7,45 (den går hela vägen till hornstull på motorvägen)
Där jag sen tog tåget till karlaplan för att sen ta mig en liten morgon prommis till jobbet som tar cirkus 15min jag kommer "alltid" först på jobbet. (kommer att göra det, eftersom vi börjar 8 och ingen tänker komma fören 5i )

Nåja men dagen gick bra och hemma så hade jag i uppdrag att baka åt simon som han skulle ta med sig till skolan (det var hans tur att bjuda på fika till gruppen)
Så jag har städat och bakat när jag kom hem nu ska jag lägga mig i ett varmt skönt bad med lite mysiga ljus och en bok.

Sen väntar nästa arbetsdag imorgon den 6 MARS undrar vad det kan vara för en dag???känner igen det datumet men...???
:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS på födelsedagen!!! kramar

2009-03-06 @ 10:47:50
Postat av: emilia

Grattis på födelsedagen! hoppas ni har det bra! kram från oss alla!

2009-03-06 @ 19:38:05
URL: http://www.emilianyman.blogdrive.com
Postat av: Jenny

Åhå, en till födelsedag som jag missar... grattis i efterskott!!!

Få se om jag kommer ihåg Adrians och Elias nu bara...

2009-03-07 @ 09:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0