nya tapeter

Nu på onsdag kl.8.00 kommer killarna hit och tapetserar om i vardagsrummet och i Elias rum.......såååå skönt.
Elias har redan valt att han ska ha blåa tapeter så hoppas man får välja det, vi är inne på någon brun nyans till vardagsrummet lite mörkare då, kan bli snyggt med furu möbler.

Så nu har jag målat alla Elias möbler vita med små blåa moln på, ivardagsrummet håller jag på lackar hyllorna, och i hallen har jag målat spegeln svart från furu och ska även måla en furu byrå till svart.....vi har allt i furu i hela lägenheten men efter onsdag så är allt ändrat nästans.

Så jag kommer att fixa lite före och efter bilder...sen när allt är klart då, så får ni se om det blev snyggt. :)

Nu ska jag fortsätta fixa lite....ska få ordning och reda på allt nu...kan lova att det är kaos hemma just nu.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bilder tack =)

2009-03-29 @ 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0