Sjuka sjuka----- går aldrig över

Nu har Adrian precis blivit bättre då är Elias inne på sin sista sjuka vecka nu tror jag, vi fick ny medecin till han idag eftersom han spydde upp den andra.
Jag har legat i feber och halsont ska på jobb imorgon igen, Simon var väl lite sjuk här ett tag oxå.

Nu håller jag på städar ur alla passilusker här hemma, jag har just rensat Elias rum på alla hoppas jag på och alla adrian sugdon har jag kokat. Vi har tvättat alla madrasser och gardiner ja riktigt storstädning men det e långt ifrån klart man blir liksom aldrig klar med sånt när man engång börjar.

Hoppas alla ni läsare på min töö tråkiga blogg är friska och krya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0