Tiden rinner iväg



Imorgon Fyller vårlilla bebis 1år.....ojoj tyckte det var just jag låg på Ålands central sjukhus och "klämde" ut den rackaren :)   men det var snart 1år sen.
jag skickade in en bild till Nyan på han, den kommer väl i på torsdagen förmodar jag (ni kan hålla utkik) sen så fixade jag så båda barnen blev medlemmar i julleklubben, eftersom jag var medlem där och tyckte det var så spännande att se vad man skulle få i present....kommer bara ihåg två av det dom jag fick....det var en mugg och sen ett pussel.

imorgon kommer oxå Maria (jonas tjej) hit och hälsar på vilket är mycket trevligt, sen i helgen kommer barnens faffa hit dom ska gå på kosmonova (jag jobbar) Adrian är för liten så han ska vara med moster :).

Jo just det målaren kommer imorgon och kikar på tapeterna som vi har nu....vi ska få omtaptetserat den 1 April blir klar den 3April lovade han eftersom vi har barnkalas för Elias den 4 sen....hur vi ska hinna få alla möbler på plats till dess det vet jag inte...vi ska ju tapetsera i Elias rum och vardagsrummet.???? nåja det blir ett senare problem...nu ska jag gå och snusa kudden så jag orkar stiga upp och fixa paketet åt Adrian...han ska få en graäsklippare som blåser bubblor när man kör med den....den var på special på toys R us för 89kr......

nej nu går jag natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0