Vad man ska komma ihåg och inte komma ihåg

Altså det är ju så med födelsedagar exempel vilka ska man "måsta" komma ihåg och vilka SKA man måsta komma ihåg???
Jag var till tumba bokhandel och köpte mig en mycket fin födelsedagskalender med maja motiv :) där skrev jag upp alla jag kunnde som jag var 100% säker på och så skrev jag vilket år dom är födda så man vet vad dom fyller oxå.

Så nu så vill jag ha lite fler födelse dagar i den så alla ni som jag känner då som brukar vara inne här kan väl skriva i komentaren när du och alla i din familj fyller år vilken dag månad och år och efternamnet fall barnen har dubbla eller vems dom har, så vore det trevligt (ni kan skirva upp er alla fast ni "tror" jag har er redan :)

vill ni vara annonyma med ert år (hihi) så går det bra att skicka ett mail till mig oxå :D

Men jo till det som står i rubriken altså jag tycker

Dom man SKA kunna
-sig själv
-sina barn
-sambon
-föräldrarna
-syskonen

Dom som man bör veta vilken månad kanske
-svärföräldrar
-sambons syskon
-barnens kusiner
-far/mor föräldrar
-gudbarn

Dom som är viktiga men kanske inte behöva komma ihåg
-vänner
-gudföräldrar
-farbröder, fastrar, mostrar o morbröder
-vänners barn

jag vet inte vad tycker ni??

Men jag tänker inte komma ihåg någon utan vill ha dom uppskrivna så kan man kolla i den varje dag eller en vecka framöver och se vilka som fyller och vilka man bör ringa eller skicka kort till och så.

Som nästa år är det många "jämna" kalas dom jag vet än är
-mamma o pappa 50år
-syster 30år
-Simon 25år
-Elias o Jim 5år
-Etel 80år
sen kommer jag inte på fler har inte boken framför mig och orkar inte hämta den just nu.

Nej nu ska jag gå och städa upp lite till, röjer lite på balkongen så det är rent och snyckt där sen när man ska lägg ut konst gräset.

Kommentarer
Postat av: emilia

jag ska försöka skicka på msn åt dej om du vill ha våra:D så kan du skicka era åt mej:D kram

2009-03-07 @ 19:36:00
URL: http://www.emilianyman.blogdrive.com
Postat av: Faster Jenny

Jag fyller 14 augusti och föddes 1981 (28 år i år, huvva!)

Joel fyller 18 juni, född 2001.

Seidi fyller 16 februari, 2000.

Nylock vet vi inte säkert, men han är född sommaren 1998. Gamla frassen.

2009-03-07 @ 22:35:14
Postat av: Fammo

Jag fyller 9 november (1956)

Johan den 26 februari (1962)

2009-03-08 @ 20:59:39
URL: http://www.britt-hoftled.blogspot.com
Postat av: Jenny

Mja, jag tror Johan fyller 26 februari, 26 juni och 26 september.

2009-03-10 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0