Ballen tvättad :)

Vi fick lapp om att dom skulle komma och tvätta balkongen på utsidan så man skulle evakuera allt ömtåligt, så det gjorde vi.

Här är våran smutsiga balle


nej jag dansar inte smågrodorna, jag råkade bara fastna när man var som bäst :)



Tur att fönsterbläcket var ivägen för mitt arsle :) 



Elias är så duktigt han älskar att hjälpa mamma vad det än gäller :)



Här står "saken" och väntar tills imorgon när dom kommer för att tvätta



Nu har dom börjat





Nu var det klart, mattan hade jag glömt på balkongen så den blev lite blöt



Så nu kan man sätta sig på ballen och mysa....hmm det lät fel

Kommentarer
Postat av: kerstin

det blev fint men skulle det inte vara skönt med en solsäng , du kunde ligga och njuta i när du arbetat klart

2009-05-20 @ 10:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0