Ekerö

Imorgon ska jag och barnen åka till Ekerö och hälsa på min syster och Daniel till huset (har inte vart dit än)
Jag har just planerat resan så alla bussar passar in överallt så man slipper vänta, vi åker 10.25 med 708 här ifrån storskogsvägen så borde vi vara framme efter alla buss byten och båtturer runt 11.10

Jag ska försöka komma ihåg kameran så vi kan lägga in lite äventyrs bilder... :)

Jag har packat allt klart och satt fram kläd högar till barnen och mig själv så det ska gå så smidigt imorgon som möjligt.
Simon stannar ju hemma då (som man inte visste det) men han har mycket att göra det får man ju ta förståelse till men jag skulle tycka det var trevligt om han kunna ta sig en halv dag till att vara med oss (det är ju helg) men men inte tycker vi illa om han för det :/.


Nu ska jag plocka upp lite här i lägenheten och sen lägga mig i ett lugnt, fridfullt varmt bad och hoppas på att man inte somnar där.

hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0