intervju idag :D

Idag så skulle jag vart på en intervju inne i stan på drottninggatan, MEN så vart Adrian hemma Simon skulle gå med han till dagis till halv 9 som vanligt dom skulle till skogen idag....när han kom fram var kl.3minuter över halv 9 och alla var borta....suck kan man inte vänta en kvart eller ringa och höra om man e på väg.

Nä så Adrian blev hemma, + att åkkortet hade gått ut igår den 12 och vi har absolut inte råd att köpa biljetter det är riktigt knapert nu fram till den 20. Så jag ringde till stället jag skulle ha vart och sa den tråkiga men sanna berättelsen. Hon sa så här att ja man söker ju inte jobb om man har pengar sen förut och har det engång börja krångla så fortsätter det, så hon sa att vi kan ta en intervju på telefonen det tyckte jag var himmla bra.

Så hon ringer upp mig kl:16,00 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0