Sååå stökigt..

Jag hade tänkt ta före och efter bilder men jag kan ju bara inte visa hur stökigt vi har det så jag sket i det.... Jag fattar inte man städar o städar men det blir inte städat känns det som.

Simon säger att NÄR han blir rik så ska han ha en egen kock och en städerska hmmm jag tror inte vi blir så rika faktist...om vi skulle bli det så vill inte jag ha en städerska eller kock det känns lite väl tycker jag.

Däremot kanske någon som kommer och gör ett ordentligt krovstäd 1-2ggr i året :) För ha någon annan att tvätta sin smuttstvätt eller rota i alla saker tycker jag inte om...inte någon som man inte känner men NI som vi känner är välkommna hit och städa :)

Ne nu måste jag fortsätta får besök av Alexandra imorgon det var sjukt längesen jag såg henne sist, så det kommer bli trevligt därför måste jag städa lite allafall så hon vågar sig hit igen :)

Bajs på er som Elias brukar säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0