VALBORG :D


Här är vi då klara för festen



Här är Maria (inte ombytt) och förbereder det sissta bordsplaseringarna  kl:14.37



Här är bröderna (jonas o Simon) förbereder bålen, flaskorna i bakgrunden är "vatten" eller?? :) Kl:16.30



"matskafferiet" :D
 


Simon häller bålen i skolar


Äntligenförsta gästerna som anlänt Kl:16.31







Här har ena kalas bruden dykt upp Maria


Här kom andra kalas bruden Linda och henna kille upp








syskonen pettersson Simon Jenny o Jonas



Så här sitter kalasvärdarna Maria o Linda till bords för mat Kl:19.31



Nu är Kl.21.21 och alla blir kramgoa och snälla med varann :D



Här har vi bruden som ständigt lyckades hitta min försvunna kamera....TACKAR



Kl.23.20 vet inte om det är kameran eller den som tagit kortet som är suddig :D men jag o Jenny var hela tiden på dansgolvet :D



Här har Simon vaknat igen och Maria tagit av sig peruken Kl:1.30 dom flesta har åkt hem



Nu e vi på väg hem i taxin då Kl:4.02




Fattar inte hur min frilla höll hela kvällen igenom :D


Vi anlände hemma med taxin runt 5.30 i saltvik hos mina föräldrar....jag hade skitroligt från början till slut TACK maria o Linda för den fina festen ni har ordnat :D.


Kommentarer
Postat av: emilia

känner du jennifer det har jag missat:D? fina ni var:) kram!

2009-05-05 @ 19:49:42
URL: http://www.emilia1982.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0